My Weblog: umraniye elektrikci uskuadar elektrikci usta elektrikci sisli elektrikci

MENICON – Miru s náskokom : iPhone v optickom biznise! .

27.9.2012


Miru s náskokom : iPhone v optickom biznise! 
Nová technológia balenia kontaktných šošoviek MIRU od firmy Menicon je tzv flat-pack, tenší ako 1 mm, ktorá príde na trh prostredníctvom David Thomas Contact Lenses (DTCL) dcérskej spoločnosti japonského giganta Menicon.
Už teraz je tento produkt označovaný za iPhone v optickom biznise.
Prvý krát bola táto technológia predstavená v USA v roku 2006 a následné kúpená Meniconom a v roku 2011 uvedená v Japonsku pod zančkou MAGIC.
Spolu s inovatívnou technológiou balenia, likvidný Menicon odkupil aj napr. mnohoúčelový roztok SoloCare Aqua od spoločnosti CibaVision, najväčšieho výrobcu kontaktných šošoviek vo Veľkej Británii, spoločnosť David Thomas Contact Lenses (DTCL).
Japonská firma je najväčším výrobcom RGP( Rigid Gas Permeable) tvrdých kontaktných šošoviek na svete a vôbec netají túžbu stať sa veľkým hráčom aj na trhu s mäkkými a jednodňovými kontaktnými šošovkami.
Spustenie MIRU sa začalo odkúpením flat-pack technológie pre siedmimi rokmi, ale celkovo trvalo až osem rokov, kým sa celý nápad dostal na trh. Výsledkom celého procesu je extrémne tenký fóliový obal obsahujúci zlisovanú šošovku a kvapku hydratačného roztoku. Po roztrhnutí obalu sa šošovka automaticky vystrie do pôvodného tvaru, konvexitou von pripravená na okamžité použitie.

Prevratná technológia balenia
Mesačná zásoba denných šošoviek (60ks) je dodávaná v plastovom obale o rozmeroch väčších ako zápalková škatuľka. Konateľ spoločnosti DTCL Graham Avery uviedol, že ploché balenie kontaktných šošoviek poskytuje novú úroveň komfortu a jednoduchosť užívania , čo spôsobilo na trhu neskutočné emócie.
V Európe sa bude ploché balenie uvádzať pod značkou MIRU spolu s novými mesačnými silikón-hydrogélovými šošovkami od septembra 2012.Tie budú zviazané s predajom roztoku SoloCare Aqua, nedávno odkúpeného od spoločnosti CibaVision.
Miru šošovky by mali spočiatku tvoriť konkurenciu v prémiovom sektore mäkkých kontaktných šošoviek ako povedzme Johnson&Johnson Trueye, povedal Avery. Mali by byť dostupné len prostredníctvom optík a očných lekárov a nemali by sa predávať na internete.
Prieskum trhu medzi odbornou verejnosťou ukázal, že produkt má skutočný wow-efekt. Pri opise výrobku používali slová ako čisté, jednoduché a účelné. Ešte vzrušujúce bolo časté vyjadrenie „iPhone medzi kontaktnými šošovkami“
„Radi by sme podchytili túto generáciu ľudí, ktorí sú zaťažení na high-tech a dizajn,“ hovorí Avery. Prajeme si, aby si mladí ľudia hovorili: toto chcem Mať!

Koncovým užívateľom sa venovalo tiež noho úsilia. Plochý obal poskytuje veľkú flexibilitu pre potlač. V rámci spotrebiteľského marketingu napr.využitie Facebook, aby sme umožnili konzumentom uverejniť otázky,ktoré by mali byť vytlačené na obale.
Firma kladie taktiež veľký dôraz na environmentálny dopad nášho produktu, povedal Avery. Menicon už recykluje priemyselné formy na kontaktné šošovky a vyrába z nich skúšobné sety pre svojich zákazníkov. Nové ploché balenie je aj fyzicky menšie, takže samé o sebe produkuje menej odpadu. Vplyv menšieho balenia sa prenáša aj na menšie náklady v distribúcii, skladovaní a preprave. Toto všetko dáva výrobku skvelý zelený imidž.
Odborníci môžu očakávať, že sa dozvedia omnoho viac o MIRU šošovkách v nasledujúcich mesiacoch, predovšetkým od začiatku nového roka 2013. Avery sa vyjadruje opatrne o termínoch, lebo Menicon je posadnutý kvalitou a nič nebude spustené pred úplným zabehnutím prevádzky.“ Pred koncom roka by sme už mohli postupne poskytovať časť produktov odborníkom,“ hovorí Avery.